Зазвичай повідомлення про помилки вказують на конкретні проблеми або стан пристрою. Наприклад, це може бути сповіщення про низький рівень заряду акумулятора, неправильне підключення до мережі, перегрів або несправність датчиків. Коди помилок служать для ідентифікації проблеми та надання користувачу вказівок щодо подальших кроків для розв'язання цієї проблеми.

Ми розглянемо найпоширеніші помилки, з якими можуть зіткнутися власники роботів-пилососів Ecovacs під час з'єднання DEEBOT із додатком Ecovacs Home, і запропонуємо способи їх вирішення.

Помилка з'єднання DEEBOT із додатком Ecovacs Home

Коди помилок роботів-пилососів Ecovacs:

1. ⟦ 10016 ⟧, ⟦ 10017 ⟧: час очікування конфігурації пристрою минув.

  • Переконайтеся, що на телефоні вимкнено мобільні дані, наприклад, мобільну мережу 4G.
  • Переконайтеся, що робот підключений до телефону через Wi-Fi.

Якщо Wi-Fi робота "ECOVACS_xxxx" не знайдено в налаштуваннях мережі, перезапустіть робот (натисніть і утримуйте кнопку RESET, доки не відтвориться звук запуску) і маршрутизатор, вийдіть із програми та повторіть спробу.

Натисніть і утримуйте кнопку RESET

2. ⟦ 2 ⟧, ⟦ 10002 ⟧, ⟦ 10024 ⟧: помилка програми.

  • Знову відкрийте додаток, перезапустіть робота та спробуйте налаштувати мережу ще раз.

3. ⟦ 3 ⟧: невірний логін.

  • Знову ввійдіть у свій обліковий запис і налаштуйте мережу.

4. ⟦ 10000 ⟧, ⟦ 10020 ⟧, ⟦ 10021 ⟧: мобільний пристрій відключений.

  • Переконайтеся, що мобільний пристрій і домашній Wi-Fi мають підключення до Інтернету.

5. ⟦ 10006 ⟧, ⟦ 10011 ⟧: час очікування налаштування мережі минув.

  • Переконайтеся, що мобільний пристрій і домашній Wi-Fi мають підключення до Інтернету.

6. ⟦ 10010 ⟧, ⟦ 10018 ⟧, ⟦ 10025 ⟧: не вдається під'єднати робот до мережі.

  • Переконайтеся, що робот знаходиться в зоні з хорошим покриттям Wi-Fi. Ми рекомендуємо використовувати робота в межах 3 м від зони дії домашнього Wi-Fi.
  • Переконайтеся, що робота увімкнено. Натисніть кнопку «Скинути», після чого почне блимати індикатор Wi-Fi.
  • Переконайтеся, що домашній Wi-Fi пароль введено правильно.
  • Переконайтеся, що домашній Wi-Fi підключений до робота в мережі 2,4 ГГц.
  • Переконайтеся, що той самий домашній Wi-Fi підключений до мобільного пристрою і до робота.

7. ⟦ 10503 ⟧: час очікування отримання інформації про налаштування мережі минув.

  • Очікуючи завершення налаштування мережі, переконайтеся, що телефон постійно підключений до мережі Wi-Fi, починаючи з "ECOVACS_xxxx", перш ніж індикатор виконання досягне 50%.

Переконайтеся, що телефон підключений до мережі Wi-Fi

8. Якщо є інший код помилки, спробуйте ще раз.

 

Розв'язання цих помилок може бути простим, якщо ви розумієте причини та маєте необхідні знання і ресурси.

Користуючись практичними порадами та рекомендаціями, ви зможете швидко та ефективно виправити проблеми, що виникають з вашим роботом-пилососом Ecovacs.

 

З’явилися питання?

Телефонуйте або завітайте до нашого шоуруму:

(097) 578-74-01

(063) 418-14-51