Укр
Додати товари для порівняння
Додайте товари до списку бажань
Графік роботи:

ПН-ПТ: 10:00 - 19:00

СБ-НД: 10:00 - 17:00

0

Відгуки та коментарі про роботи пилососи

4.5
55 відгуків
Сортування:
Дуже дякую консультанту Ігорю за допомогу в виборі пилососа. Все детально та турботливо розказав та показав. Купив одразу два: собі та батькам.
Роботою техніки задоволений, все працює навіть краще ніж очікував. Тепер в квартирі чистота не прикладаючи зусиль і батьки в захваті просто мрія😍 дякую вам
Відповісти
Добрий день, Ігорю!
Щиро дякуємо за ваш чудовий відгук і теплі слова! Нам дуже приємно, що робота нашого спеціаліста залишила у вас позитивне враження, а вибір техніки виправдав очікування.
Для нас, ваші слова – це найкраща мотивація працювати ще краще. 😊
Якщо у вас виникнуть будь-які запитання щодо використання техніки чи інші потреби, звертайтесь до нас.
Завжди будемо раді допомогти!

З найкращими побажаннями,
Команда SmartRobot.ua
Відповісти
Приберіть з сайту інформацію про гарантійне обслуговування за адресою: Dreamе, Jimmy, Cecotec
Сайт: service.smartgroup.ua

Київ, Воздвиженська, 21-23

0 800 209 145

044 298 6270.
Данна "шарашкина контора" взагалі не знає що таке сервіс!!! Припиніть з ними співпрацю!!! Вони відбивають бажання придбатии продукцію вашого магазину!!!!
Відповісти
Миколо, дякуємо, що звернулися до нас та поділилися своєю ситуацією. Нам дійсно шкода, що у вас виникли незручності під час сервісного обслуговування.

Хоча офіційний сервісний центр працює окремо від нашого магазину, ми завжди прагнемо допомогти нашим клієнтам навіть у таких випадках. Ми вже зв’язалися із сервісним центром, щоб уточнити деталі ремонту вашого пристрою та з’ясувати причини ситуації, яка склалася.

За словами сервісу, гарантії на робот уже не було, адже він був придбаний понад два роки тому. Сервісний центр виконав діагностику протягом 17 днів (19.11.24–06.12.24), після чого надав вам інформацію про вартість ремонту. Ремонт було здійснено протягом наступних восьми днів (до 14.12.24).

Сьогодні ви повторно звернулися до сервісу. З ваших слів, виникла проблема з модулем бічної щітки, однак цього дефекту не було виявлено при попередньому зверненні. Сервіс був готовий прийняти робот на повторний ремонт, але людина, яка привезла його до сервісу (06.01.2025), з невідомих причин відмовилася залишати робот на ремонт.

Дякуємо за розуміння й сподіваємося на вашу довіру в майбутньому!

З найкращими побажаннями, команда SmartRobot.ua
Відповісти
Дуже задоволена своєю покупкою. Одразу хочу зазначити, що в такому розмаїтті моделей, які зараз є на ринку пилососів-роботів, самостійно розібратися вкрай важко. Тому щиро дякую менеджеру Миколі, який порадив мені саме те що треба. Доброзичлива і професійна прорада змінила моє упереджене ставлення до суббрендів Ксяомі. Я 6 років користувалася роботом Roborock і вважала, що цей бренд як Apple серед смартфонів. Але життя іде, технології змінюються, зїявляються новинки і дякуючи Миколі я щиро задоволена своїм новим пилососом.
Відтепер я щаслива власниця Dream L10pro. Після повернення додому планую купити мийник вікон теж в цьому магазині, бо відзначила їх ставлення до клієнта.
Бажаю вам високих продажів, а нам всім перемоги!
Відповісти
Ірино, доброго дня!
Дякуємо за приємний відгук, раді, що змогли допомогти!
Гарного дня!
Відповісти
Дякую менеджеру-консультанту Ігорю за своєчасну та якісну консультацію з приводу вибору робота-пилососа! Дуже імпонує підхід до спілкування з клієнтами:

— Ігор задав необхідні запитання, щоб якісно підібрати модель, котра підійде під мої умови: яка площа приміщення, чи є килимові покриття, тварини в домі, тощо.
— Розповів, на що дійсно варто звертати увагу при виборі (знову ж таки, не в двох словах, а розгорнуто) саме у моїй ситуації.
— Порадив декілька моделей, чесно розповівши про реальні переваги та недоліки кожної з них.
— Відповів на мої додаткові запитання, розвіяв певні сумніви під час вибору моделі.

Загалом, хочу подякувати всій команді інтернет-магазину SmartRobot: відчувається, що люди працюють зі знанням справи, відповідально та якісно.

Дякую за експертність, буду купувати у майбутньому ще більше товарів!

Відповісти
Добрий день, Романе!
Нам дуже приємно дізнатися, що ви залишились задоволені якістю нашого обслуговування. Всі наші менеджери професіонали і слухають потреби клієнтів, щоб запропонувати найкращі рішення. Правильний вибір техніки, особливо такої як робот-пилосос, вимагає уваги до нюансів, і ми раді, що змогли допомогти вам у цьому процесі.
Ваш позитивний відгук надихає нашу команду продовжувати працювати з відданістю та професіоналізмом. Ми будемо раді бачити вас знову в нашому магазині і сподіваємося, що ваш новий робот-пилосос стане надійним помічником у домашніх справах.
Ще раз дякуємо за ваші слова підтримки!
Гарного вам дня)
Відповісти
Можу себе назвати вже постійним покупцем у цьому магазині, і кожного разу з легкістю і задоволенням користуюсь Вашими послугами. Все чітко, доступно, максимум уваги і прихильності до клієнта. Дякую!!!
Відповісти
Добрий день, Тетяно)
Дякуємо за надзвичайно приємні та теплі слова.
Роботів зараз дуже багато і розібратись у них стає дедалі складніше. Ми взяли собі за мету допомогти нашим клієнтам розібратись з цією проблемою.
Ми досить добре знаємо переваги та недоліки кожного робота з нашого сайту і чесно й неупереджено ділимось цією інформацією.
Дякуємо за надзвичайно високу оцінку нашої роботи!
Гарного вам дня)
Відповісти
Дуже професійна и головне доброзичлива команда. Дуже приємно , що на першому місці у них стоїть відношення до клиєнта ,а вже на другому отримання прибутку. Для нашого ринку це рідкість.
Я бажаю цій команді гарних продаж і впевнена ,що з таким відношенням до клієнтів вони завжди будуть на ринку першим номером .Для мене так точно )))
Відповісти
Доброго дня, Світлано!
Дякуємо за такий теплий та приємний відгук про нашу команду, надалі будемо прагнути ставати ще краще!
Гарного дня!
Відповісти
Дуже задоволений покупкою. Консультанти приємні люді. Підібрали те ще треба. Усім дяк.
Відповісти
Доброго дня, Анатолію!
Дякуємо за надзвичайно приємний відгук)
Гарного вам дня)
Відповісти
Хотели приобрести пылесос в магазине, который находится в ТЦ Променада. Нужен был совет консультанта, чтобы определиться с выбором. Но, к сожалению, консультант был неприветливым и не клиентоориентированным. Каждое слово приходилось из него вытягивать. Был чем то озадачен, постоянно смотрел на часы и сложилось такое впечатление, что не мог дождаться пока мы уйдет. Даже технические характеристики пылесосов не рассказал. Сказал этот пылесос лучше другого потому что надежнее. Чем надежнее, что в нем отличительного не смогла добиться, да и уже особо не было желания спрашивать. Очень неприятное отношение было. Возможно консультант спешил куда то. Надеюсь в интернет магазине таких проблем нет.
Відповісти
Доброго дня, Ольго!
Дякуємо за відгук, він дуже корисний й допоможе стати нам ще кращими для наших клієнтів.
Вибачте за незручності. Якщо у вас є можливість перетелефонувати або повідомити нам деталі консультації, це допоможе нам з'ясувати всі обставини й зробимо все можливе, щоб такого більше не було.
Якщо у вас ще залишились якісь питання ми з радістю вам допоможемо.
Можете написати нам у підтримку (вайбер/телеграм/чат) або перетелефонувати й наші спеціалісти обов'язково вам допоможуть.
Гарного вам вечора

Відповісти
Игорь, дуже вдячни!!!
Відповісти
Доброго дня, Армене!
Дякуємо за приємний відгук)
Будемо раді бачити вас знову у нашому магазині)
Гарного вам дня!
Відповісти
Дякую магазину за відмінний сервіс. Свого часу купували тут робот-пилосос, цього разу купували фільтри та щіточки на заміну. Приємно з Вами працювати!🙂
Відповісти
Доброго дня, Юліє)
Дякуємо за надзвичайно приємний та надихаючий відгук)
Гарного вам дня)
Відповісти
Добрий день, хочемо купити пилосос, ніяк не можемо визначитися між Ecovacs Deebot Ozmo T10, Xiaomi Dreame D10s Pro, Xiaomi Dreame L10s Pro. Можливо порадите щось, або щось подібне в цьому ціновому діапазоні ?
Відповісти
Доброго дня, Олександре!
Ці роботи кардинально відрізняються й щоб описати всі їх відмінності й пояснити як вони вплинуть на прибирання саме у ваших умовах доведеться витратити дуже багато часу.
Ми радимо зв'язатись з нашими менеджерами, вони у телефонному режимі зможуть швидко все пояснити, або можете написати у телеграмі чи вайбері, використання таблиць, фото-відео матеріалів дуже сильно спростить задачу.
Чекаємо на вас)
Гарного дня)



Відповісти
Придбала робот-пилосос Xiaomi Dreame Bot L10 Ultra. Користуюсь пару днів, але вже можу сказати, що він крутий (є з чим порівняти)) ). Якісно пилососить килими з невеликим і середнім ворсом. Навіть умудрився залізти на напольні ваги 🤣, напевно були брудні 😝. Миттям підлоги також задоволена. І, доречі, рівень шуму невеликий 👍🏼
Відповісти
Доброго дня, Ніно!
Зараз це один з кращих роботів у поєднанні ціни, якості та сучасного функціоналу!
Дуже дякуємо вам за відгук)
Гарного вам дня)
Відповісти
Xiaomi - одноразове барахло. Акумулятор сів - можна викидати. Купити новий і замінити не можливо.
Відповісти
Доброго дня, Ігорю!
Xiaomi - компанія яка має дуже багато дочірніх підприємств. Mi Robot, Roborock, Dreame, Lydsto, Viomi, Roidmi, Xiaowа та багато інших - все це Xiaomi й всі вони різні по характеристиках, різні по бюджету, а відповідно й по якості.
Якщо розглядати, наприклад Roborock та Dreame - це дуже потужні компанії, які спеціалізуються виключно на роботах і по якості вони одні з кращих у світі.
Тому казати що все Xiaomi погане, це помилкове судження.
Також не варто забувати, що є дуже багато підробок, які інколи дуже важко відрізнити від оригіналу.
Роботів зараз стало дуже багато й обрати дійсно гарний продукт, який підійде під ваші унікальні умови, під ваші потреби - інколи дуже важко, тому ми радимо звертатись до наших спеціалістів за консультацією. Ми займаємось виключно роботами й знаємо про слабкі та сильні місця всіх брендів та моделей і говоримо про це відверто, тож якщо надумаєте оновити робота, ми з радістю вам допоможемо.
Гарного вам дня)
Відповісти
Придбали RoboRock s8.
Дуже боялася що доведеться багато приймати участі в його обслуговуванні- маємо важкий дрсвід з і-роботами.
Насправді РобоРок - найкраще що я бачила з техніки! Він дійсно сам себе обслуговує, із всіх справ- налити води, злити воду, поміняти мішок і це раз на декілька тижнів. 90м білосніжної плитки в приватному будинку
по котрій непрестанно бігають собака, два коти, діти...тепер все чисте!
Реально добре миє, не лишає розводів, я все ж очікувала що мені доведеться домивати за ним. Карту склав і їздить чітко по маршруту, нічого не пропускає. Перший тиждень довелося поспостерігати як працює і що заважає. Виявилося що на килимах оплітення по периметру має зайві нитки- то просто зрізала.але на циновках бахрому не всмоктує!
12ти річна донька швидко встановила додаток і розібралась з запуском.
Тепер не знаю що робити з парком електрошвабр і дороговартісних пилосмоків, бо вони просто непотрібні.
Окрема подяка Ігорю та його співробітникам, бо я дуууже довго і важко приймала рішення, а їх терпіння і ввічливість до "занудного" клієнта- вищий пілотаж етичної поведінки!
Шкода що офіс продажу в дуже непрохідному місці,- бажаю кращих умов для продажу, бо воно того варте!


Відповісти
Доброго дня, Маріє!
Дякуємо за такий щирий та приємний відгук)
Це максимально приємно)
Гарного вам дня)
Відповісти
Робота магазину хороша, товар прийшов швидко, дуже задоволений, всім рекомендую!!!
Відповісти
Доброго дня, Владиславе!
Дякуємо за чудовий відгук!
Чекаємо вас ще)

Відповісти
Очень приятное впечатление о работе с магазином и менеджером. Отправили быстро, товар качественный, небольшое недоразумение исправили мгновенно. Рекомендую и буду пользоваться услугами еще!
Відповісти
Доброго дня, Андрію!
Дуже вдячні за максимально приємний відгук)
Гарного вам дня)
Відповісти
Дуже задоволена оперативною роботою магазину. Вчора зранку замовила, до вечора вже відправили і сьогодні отримала товар. Все підійшло. Дякую за вашу роботу.
Відповісти
Доброго дня, Наталіє!
Дякуємо вам за чудовий відгук та високу оцінку нашої роботи!
Це дуже приємно)
Гарного вам дня)
Відповісти
Очень довольна обслуживанием!
Порекомендовали DREAM10S.Я даже не ожидала от робота такого результата.Всем рекомендую этот магазин.
Відповісти
Доброго дня, Марино!
Dreame D10S - це дуже крутий робот за свою ціну!
Дякуємо за відгук!
Гарного вам дня)
Відповісти
Руслан Жмаченко, власник SmartRobot.ua, спасибо, я Вам очень благодарна за личное участие. Получила робот из ремонта. Решила проверить работу пару дней прежде чем написать отзыв, ведь наш робот с самого первого дня работы после покупки, а это год, некорректно рисовал карту и главное ездил хаотично, оставляя пропуски в уборке, одну комнату не видел совсем, на базу возвращался 50/50. Благодаря механической поломке, с которой мы обратились в сервис, нам исправили главное, програмное обеспечение! Теперь ун убирает все комнаты, не оставляет пропусков и не рисует заново карту каждый день. Магазин полностью взял расходы на себя по ремонту и пересылке. Благодарю, Руслан!!! Магазин РЕКОМЕНДУЮ!!! Желаю много благодарных покупателей! И главное скорой Победы! Слава ВСУ!!!
Відповісти
Оксана Шевченко, радий, що ситуація повністю вирішилася. Час від часу ми можемо помилятися, але завжди робимо все можливе, щоб вирішити проблеми, які виникають. На звʼязку!
Відповісти
Руслан Жмаченко, власник SmartRobot.ua, спасибо Вам еще раз, все хорошо! C днем Независимости! Победы и Процветания Вашему бизнесу!
Відповісти
Оксана Шевченко , навзаєм!
Відповісти
Делала покупку дважды в этом магазине. НЕ РЕКОМЕНДУЮ!!! Первый робот пылесос отработал корректно 2 месяца, дальше из него ручьем текла вода и он стоял на месте. С трудом сделали замену (спустя 7 месяцев с 1 обращения!) Основная задача при покупке робота пылесоса была уборка шерсти животных! С таким пожеланием обращались к менеджеру Игорю. И первый пылесос ECOVACS DEEBOT U2 PRO Black действительно качественно с этим справлялся, но очень короткое время. После решения о замене нам сказали, что модели которая у нас была сейчас в наличии нет и нужно выбрать из того, что есть. ПРИШЛОСЬ купить ECOVACS DEEBOT OZMO 950 Black, хотя в ней нет щетки для убоки шерсти животных. А ровно через неделю снова появился робот певой модели и мы готовы были ждать. Но менеджер Игорь сказал, что их не будет. Второй пылесос с самого начала убирал очень плохо, не корректно рисовал карту, не возвращался на базу, оставлял не убранные участки и разводы в местах, в которых все таки ему удалось проехать, а не помыть. Сразу же обратились к менеджеру за помощью, возможно нужно было поменять настройки и уборка оказалась бы качественнее, а так же за помощью в построении карты дома. Ответ был грубым и равнодушным, купили пользуйтесь. он же ездит. Вторым очень важным моментом приобретения именно в этом магазине была гарантия 2 года, причем сказано было, что это гарантия производителя, а не магазина, что вызвало доверие и мы решились на покупку тут. И вот прошел год, наш второй робот "проездил" свою годовую гарантию, кое как собирая пыль, а не убирая, и нам необходим ремонт, обратились в сервисный центр с чеком, в котором написано, что у нас 2 года гарантии и оказывается НАС ОБМАНУЛИ, нет никакого второго года. В сервисе нам сказали, что второй год дает магазин и все работы с ним ПЛАТНЫЕ. Я обратилась к тому же менеджеру Игорю и оказывается, что второй год это дополнительная гарантия, которая включает в себя бесплатный ремонт, но платные запчасти. А вот сервисный центр от этого отказывается. Итог какой, две покупки и обе не качественные и с неквалифицированной рекомендацией, лишь бы продать. Первый робот 7 месяцев пролежал в коробке пока добились обмена, второй хоть и отработал год, но уборкой эту езду по дому назвать нельзя. А магазин снимает с себя всякую ответственность и перенаправляет в сервисный центр. Сервисный центр готов сделать ремонт, но без гарантии. "СПАСИБО" магазину и лично менеджеру Игорю за некачественные покупки испорченное впечатление. Что теперь делать? Покупать новый робот, где, кому доверять?!
Відповісти
Оксана Шевченко , взяв вашу ситуацію під власний контроль. Все вирішимо.
Відповісти
Руслан Жмаченко, власник SmartRobot.ua, спасибо, я Вам очень благодарна за личное участие. Получила робот из ремонта. Решила проверить работу пару дней прежде чем написать отзыв, ведь наш робот с самого первого дня работы после покупки, а это год, некорректно рисовал карту и главное ездил хаотично, оставляя пропуски в уборке, одну комнату не видел совсем, на базу возвращался 50/50. Благодаря механической поломке, с которой мы обратились в сервис, нам исправили главное, програмное обеспечение! Теперь ун убирает все комнаты, не оставляет пропусков и не рисует заново карту каждый день. Магазин полностью взял расходы на себя по ремонту и пересылке. Благодарю, Руслан!!! Магазин РЕКОМЕНДУЮ!!! Желаю много благодарных покупателей! И главное скорой Победы! Слава ВСУ!!!
Відповісти
Показати ще 20 відгуків
Вгору