Рус
Добавьте товары для сравнения
Добавьте товары в желания
График работы:

ПН-ПТ: 10:00 - 19:00

СБ-ВС: 10:00 - 17:00

0

Отзывы и комментарии про роботы пылесосы

4.6
52 отзыва
Сортировка:
Дякую менеджеру-консультанту Ігорю за своєчасну та якісну консультацію з приводу вибору робота-пилососа! Дуже імпонує підхід до спілкування з клієнтами:

— Ігор задав необхідні запитання, щоб якісно підібрати модель, котра підійде під мої умови: яка площа приміщення, чи є килимові покриття, тварини в домі, тощо.
— Розповів, на що дійсно варто звертати увагу при виборі (знову ж таки, не в двох словах, а розгорнуто) саме у моїй ситуації.
— Порадив декілька моделей, чесно розповівши про реальні переваги та недоліки кожної з них.
— Відповів на мої додаткові запитання, розвіяв певні сумніви під час вибору моделі.

Загалом, хочу подякувати всій команді інтернет-магазину SmartRobot: відчувається, що люди працюють зі знанням справи, відповідально та якісно.

Дякую за експертність, буду купувати у майбутньому ще більше товарів!

Ответить
Добрий день, Романе!
Нам дуже приємно дізнатися, що ви залишились задоволені якістю нашого обслуговування. Всі наші менеджери професіонали і слухають потреби клієнтів, щоб запропонувати найкращі рішення. Правильний вибір техніки, особливо такої як робот-пилосос, вимагає уваги до нюансів, і ми раді, що змогли допомогти вам у цьому процесі.
Ваш позитивний відгук надихає нашу команду продовжувати працювати з відданістю та професіоналізмом. Ми будемо раді бачити вас знову в нашому магазині і сподіваємося, що ваш новий робот-пилосос стане надійним помічником у домашніх справах.
Ще раз дякуємо за ваші слова підтримки!
Гарного вам дня)
Ответить
Можу себе назвати вже постійним покупцем у цьому магазині, і кожного разу з легкістю і задоволенням користуюсь Вашими послугами. Все чітко, доступно, максимум уваги і прихильності до клієнта. Дякую!!!
Ответить
Добрий день, Тетяно)
Дякуємо за надзвичайно приємні та теплі слова.
Роботів зараз дуже багато і розібратись у них стає дедалі складніше. Ми взяли собі за мету допомогти нашим клієнтам розібратись з цією проблемою.
Ми досить добре знаємо переваги та недоліки кожного робота з нашого сайту і чесно й неупереджено ділимось цією інформацією.
Дякуємо за надзвичайно високу оцінку нашої роботи!
Гарного вам дня)
Ответить
Дуже професійна и головне доброзичлива команда. Дуже приємно , що на першому місці у них стоїть відношення до клиєнта ,а вже на другому отримання прибутку. Для нашого ринку це рідкість.
Я бажаю цій команді гарних продаж і впевнена ,що з таким відношенням до клієнтів вони завжди будуть на ринку першим номером .Для мене так точно )))
Ответить
Доброго дня, Світлано!
Дякуємо за такий теплий та приємний відгук про нашу команду, надалі будемо прагнути ставати ще краще!
Гарного дня!
Ответить
Дуже задоволений покупкою. Консультанти приємні люді. Підібрали те ще треба. Усім дяк.
Ответить
Доброго дня, Анатолію!
Дякуємо за надзвичайно приємний відгук)
Гарного вам дня)
Ответить
Хотели приобрести пылесос в магазине, который находится в ТЦ Променада. Нужен был совет консультанта, чтобы определиться с выбором. Но, к сожалению, консультант был неприветливым и не клиентоориентированным. Каждое слово приходилось из него вытягивать. Был чем то озадачен, постоянно смотрел на часы и сложилось такое впечатление, что не мог дождаться пока мы уйдет. Даже технические характеристики пылесосов не рассказал. Сказал этот пылесос лучше другого потому что надежнее. Чем надежнее, что в нем отличительного не смогла добиться, да и уже особо не было желания спрашивать. Очень неприятное отношение было. Возможно консультант спешил куда то. Надеюсь в интернет магазине таких проблем нет.
Ответить
Доброго дня, Ольго!
Дякуємо за відгук, він дуже корисний й допоможе стати нам ще кращими для наших клієнтів.
Вибачте за незручності. Якщо у вас є можливість перетелефонувати або повідомити нам деталі консультації, це допоможе нам з'ясувати всі обставини й зробимо все можливе, щоб такого більше не було.
Якщо у вас ще залишились якісь питання ми з радістю вам допоможемо.
Можете написати нам у підтримку (вайбер/телеграм/чат) або перетелефонувати й наші спеціалісти обов'язково вам допоможуть.
Гарного вам вечора

Ответить
Игорь, дуже вдячни!!!
Ответить
Доброго дня, Армене!
Дякуємо за приємний відгук)
Будемо раді бачити вас знову у нашому магазині)
Гарного вам дня!
Ответить
Дякую магазину за відмінний сервіс. Свого часу купували тут робот-пилосос, цього разу купували фільтри та щіточки на заміну. Приємно з Вами працювати!🙂
Ответить
Доброго дня, Юліє)
Дякуємо за надзвичайно приємний та надихаючий відгук)
Гарного вам дня)
Ответить
Добрий день, хочемо купити пилосос, ніяк не можемо визначитися між Ecovacs Deebot Ozmo T10, Xiaomi Dreame D10s Pro, Xiaomi Dreame L10s Pro. Можливо порадите щось, або щось подібне в цьому ціновому діапазоні ?
Ответить
Доброго дня, Олександре!
Ці роботи кардинально відрізняються й щоб описати всі їх відмінності й пояснити як вони вплинуть на прибирання саме у ваших умовах доведеться витратити дуже багато часу.
Ми радимо зв'язатись з нашими менеджерами, вони у телефонному режимі зможуть швидко все пояснити, або можете написати у телеграмі чи вайбері, використання таблиць, фото-відео матеріалів дуже сильно спростить задачу.
Чекаємо на вас)
Гарного дня)



Ответить
Придбала робот-пилосос Xiaomi Dreame Bot L10 Ultra. Користуюсь пару днів, але вже можу сказати, що він крутий (є з чим порівняти)) ). Якісно пилососить килими з невеликим і середнім ворсом. Навіть умудрився залізти на напольні ваги 🤣, напевно були брудні 😝. Миттям підлоги також задоволена. І, доречі, рівень шуму невеликий 👍🏼
Ответить
Доброго дня, Ніно!
Зараз це один з кращих роботів у поєднанні ціни, якості та сучасного функціоналу!
Дуже дякуємо вам за відгук)
Гарного вам дня)
Ответить
Xiaomi - одноразове барахло. Акумулятор сів - можна викидати. Купити новий і замінити не можливо.
Ответить
Доброго дня, Ігорю!
Xiaomi - компанія яка має дуже багато дочірніх підприємств. Mi Robot, Roborock, Dreame, Lydsto, Viomi, Roidmi, Xiaowа та багато інших - все це Xiaomi й всі вони різні по характеристиках, різні по бюджету, а відповідно й по якості.
Якщо розглядати, наприклад Roborock та Dreame - це дуже потужні компанії, які спеціалізуються виключно на роботах і по якості вони одні з кращих у світі.
Тому казати що все Xiaomi погане, це помилкове судження.
Також не варто забувати, що є дуже багато підробок, які інколи дуже важко відрізнити від оригіналу.
Роботів зараз стало дуже багато й обрати дійсно гарний продукт, який підійде під ваші унікальні умови, під ваші потреби - інколи дуже важко, тому ми радимо звертатись до наших спеціалістів за консультацією. Ми займаємось виключно роботами й знаємо про слабкі та сильні місця всіх брендів та моделей і говоримо про це відверто, тож якщо надумаєте оновити робота, ми з радістю вам допоможемо.
Гарного вам дня)
Ответить
Придбали RoboRock s8.
Дуже боялася що доведеться багато приймати участі в його обслуговуванні- маємо важкий дрсвід з і-роботами.
Насправді РобоРок - найкраще що я бачила з техніки! Він дійсно сам себе обслуговує, із всіх справ- налити води, злити воду, поміняти мішок і це раз на декілька тижнів. 90м білосніжної плитки в приватному будинку
по котрій непрестанно бігають собака, два коти, діти...тепер все чисте!
Реально добре миє, не лишає розводів, я все ж очікувала що мені доведеться домивати за ним. Карту склав і їздить чітко по маршруту, нічого не пропускає. Перший тиждень довелося поспостерігати як працює і що заважає. Виявилося що на килимах оплітення по периметру має зайві нитки- то просто зрізала.але на циновках бахрому не всмоктує!
12ти річна донька швидко встановила додаток і розібралась з запуском.
Тепер не знаю що робити з парком електрошвабр і дороговартісних пилосмоків, бо вони просто непотрібні.
Окрема подяка Ігорю та його співробітникам, бо я дуууже довго і важко приймала рішення, а їх терпіння і ввічливість до "занудного" клієнта- вищий пілотаж етичної поведінки!
Шкода що офіс продажу в дуже непрохідному місці,- бажаю кращих умов для продажу, бо воно того варте!


Ответить
Доброго дня, Маріє!
Дякуємо за такий щирий та приємний відгук)
Це максимально приємно)
Гарного вам дня)
Ответить
Робота магазину хороша, товар прийшов швидко, дуже задоволений, всім рекомендую!!!
Ответить
Доброго дня, Владиславе!
Дякуємо за чудовий відгук!
Чекаємо вас ще)

Ответить
Очень приятное впечатление о работе с магазином и менеджером. Отправили быстро, товар качественный, небольшое недоразумение исправили мгновенно. Рекомендую и буду пользоваться услугами еще!
Ответить
Доброго дня, Андрію!
Дуже вдячні за максимально приємний відгук)
Гарного вам дня)
Ответить
Дуже задоволена оперативною роботою магазину. Вчора зранку замовила, до вечора вже відправили і сьогодні отримала товар. Все підійшло. Дякую за вашу роботу.
Ответить
Доброго дня, Наталіє!
Дякуємо вам за чудовий відгук та високу оцінку нашої роботи!
Це дуже приємно)
Гарного вам дня)
Ответить
Очень довольна обслуживанием!
Порекомендовали DREAM10S.Я даже не ожидала от робота такого результата.Всем рекомендую этот магазин.
Ответить
Доброго дня, Марино!
Dreame D10S - це дуже крутий робот за свою ціну!
Дякуємо за відгук!
Гарного вам дня)
Ответить
Руслан Жмаченко, власник SmartRobot.ua, спасибо, я Вам очень благодарна за личное участие. Получила робот из ремонта. Решила проверить работу пару дней прежде чем написать отзыв, ведь наш робот с самого первого дня работы после покупки, а это год, некорректно рисовал карту и главное ездил хаотично, оставляя пропуски в уборке, одну комнату не видел совсем, на базу возвращался 50/50. Благодаря механической поломке, с которой мы обратились в сервис, нам исправили главное, програмное обеспечение! Теперь ун убирает все комнаты, не оставляет пропусков и не рисует заново карту каждый день. Магазин полностью взял расходы на себя по ремонту и пересылке. Благодарю, Руслан!!! Магазин РЕКОМЕНДУЮ!!! Желаю много благодарных покупателей! И главное скорой Победы! Слава ВСУ!!!
Ответить
Оксана Шевченко, радий, що ситуація повністю вирішилася. Час від часу ми можемо помилятися, але завжди робимо все можливе, щоб вирішити проблеми, які виникають. На звʼязку!
Ответить
Руслан Жмаченко, власник SmartRobot.ua, спасибо Вам еще раз, все хорошо! C днем Независимости! Победы и Процветания Вашему бизнесу!
Ответить
Оксана Шевченко , навзаєм!
Ответить
Делала покупку дважды в этом магазине. НЕ РЕКОМЕНДУЮ!!! Первый робот пылесос отработал корректно 2 месяца, дальше из него ручьем текла вода и он стоял на месте. С трудом сделали замену (спустя 7 месяцев с 1 обращения!) Основная задача при покупке робота пылесоса была уборка шерсти животных! С таким пожеланием обращались к менеджеру Игорю. И первый пылесос ECOVACS DEEBOT U2 PRO Black действительно качественно с этим справлялся, но очень короткое время. После решения о замене нам сказали, что модели которая у нас была сейчас в наличии нет и нужно выбрать из того, что есть. ПРИШЛОСЬ купить ECOVACS DEEBOT OZMO 950 Black, хотя в ней нет щетки для убоки шерсти животных. А ровно через неделю снова появился робот певой модели и мы готовы были ждать. Но менеджер Игорь сказал, что их не будет. Второй пылесос с самого начала убирал очень плохо, не корректно рисовал карту, не возвращался на базу, оставлял не убранные участки и разводы в местах, в которых все таки ему удалось проехать, а не помыть. Сразу же обратились к менеджеру за помощью, возможно нужно было поменять настройки и уборка оказалась бы качественнее, а так же за помощью в построении карты дома. Ответ был грубым и равнодушным, купили пользуйтесь. он же ездит. Вторым очень важным моментом приобретения именно в этом магазине была гарантия 2 года, причем сказано было, что это гарантия производителя, а не магазина, что вызвало доверие и мы решились на покупку тут. И вот прошел год, наш второй робот "проездил" свою годовую гарантию, кое как собирая пыль, а не убирая, и нам необходим ремонт, обратились в сервисный центр с чеком, в котором написано, что у нас 2 года гарантии и оказывается НАС ОБМАНУЛИ, нет никакого второго года. В сервисе нам сказали, что второй год дает магазин и все работы с ним ПЛАТНЫЕ. Я обратилась к тому же менеджеру Игорю и оказывается, что второй год это дополнительная гарантия, которая включает в себя бесплатный ремонт, но платные запчасти. А вот сервисный центр от этого отказывается. Итог какой, две покупки и обе не качественные и с неквалифицированной рекомендацией, лишь бы продать. Первый робот 7 месяцев пролежал в коробке пока добились обмена, второй хоть и отработал год, но уборкой эту езду по дому назвать нельзя. А магазин снимает с себя всякую ответственность и перенаправляет в сервисный центр. Сервисный центр готов сделать ремонт, но без гарантии. "СПАСИБО" магазину и лично менеджеру Игорю за некачественные покупки испорченное впечатление. Что теперь делать? Покупать новый робот, где, кому доверять?!
Ответить
Оксана Шевченко , взяв вашу ситуацію під власний контроль. Все вирішимо.
Ответить
Руслан Жмаченко, власник SmartRobot.ua, спасибо, я Вам очень благодарна за личное участие. Получила робот из ремонта. Решила проверить работу пару дней прежде чем написать отзыв, ведь наш робот с самого первого дня работы после покупки, а это год, некорректно рисовал карту и главное ездил хаотично, оставляя пропуски в уборке, одну комнату не видел совсем, на базу возвращался 50/50. Благодаря механической поломке, с которой мы обратились в сервис, нам исправили главное, програмное обеспечение! Теперь ун убирает все комнаты, не оставляет пропусков и не рисует заново карту каждый день. Магазин полностью взял расходы на себя по ремонту и пересылке. Благодарю, Руслан!!! Магазин РЕКОМЕНДУЮ!!! Желаю много благодарных покупателей! И главное скорой Победы! Слава ВСУ!!!
Ответить
Дуже вдячна консультанту Ігорю за компетентність , толерантність і поважне ставлення до клієнтів! Перший раз самостійно через інтернет заказала пилові фільтри для свого пилососа , а вони не підійшли ( не правильно підібрала модель). Передзвонила на Smartrobot перелякана, що заплатила гроші, а фільтр не підходить. Дякую Ігореві, він просто мене заспокоїв , розповів моі дії і через 3 дні я получила фільтри необхідної моделі. Щиро дякую ще раз!
Ответить
Доброго дня, Надіє!
Так, різних фільтрів дуже багато й переплутати дуже просто, бо всі вони схожі. Ми з розумінням ставимось до таких ситуацій і завжди намагаємось розв'язувати такі проблеми як можна швидше. Отримали, перевірили, й у той же день відправили.
Дякуємо за дуже приємний відгук!
Гарного вам дня)

Ответить
Прислали заведомо нерабочий Hobot - R3, мы его хотели вернуть, в положеные 14 дней, нам в этом отказали, отправляют в сервисный центр... Менять тоже отказались... Деньги естественно тоже никто возвращать не собирается... Консультант Игорь разговаривал грубо, и потом просто бросил трубку... Магазин категорически не советую... Тут меня обманули на 18 тысяч гривен, плюс испорченное настроение... Hobot-R3 покупался в подарок...
Ответить
Доброго дня, Ольго!
Від вас телефонував Миколай. З його слів робот працював декілька днів, але потім почались проблеми, скоріше за все зі шнуром живлення.
Вам ніхто не відмовляв у поверненні. Миколаю було запропоновано 2 варіанти розв'язання цієї проблеми спочатку простіший й швидший, а після відмови трохи складніший, але з врахуванням його побоювань від першого варіанту.

- Робота можна відправити назад у магазин, де ми його перевіримо й у разі підтвердження проблеми, робот або шнур живлення (схоже проблема у ньому) будуть замінені на новий, або повна компенсація замовлення (по закону про "14 днів"). Від цієї пропозиції Миколай відмовився, аргументуючи це тим, що він самостійно привезти робота не в змозі, а відправити поштою боїться й почав вимагати відправити йому новий шнур живлення без перевірки старого.
- Другий варіант. Звернутись на пряму до сервісного, щоб там його перевірили, й вже потім виходячи з їх висновків приймалося б рішення про заміну пристрою чи шнура або компенсацію замовлення. Від цього варіанту Миколай також відмовився, бо не хотів зв'язуватись з сервісним центром.
Також хочу наголосити, що у будь-якому з обраних варіанті всі пересилки нашим коштом. Коли трапляються проблеми з новими пристроями ми завжди намагаємось мінімізувати втрати клієнта, як фінансові, так і часові.

З Миколаєм спілкувались максимально ввічливо під час всієї довгої розмови. Коли стало очевидно, що жодний з варіантів які були запропоновані Миколаю не підходить, йому відправили 2 повідомлення. Одне з контактами магазину, куди можна відправити робота, другий з контактами сервісного центру, куди також можна було відправити робота на перевірку. У відповідь Миколай почав використовувати нецензурну лексику й погрожувати, після чого розмова вже не могла продовжуватись конструктивно. Йому запропонували подумати який з варіантів для нього є більш зручним й перетелефонувати, коли він буде готовий.

Вас ніхто не обманув й обидві пропозиції все ще у силі, бо ми працюємо виключно у межах законодавства.
Ми відкриті до діалогу й сподіваємось, на взаєморозуміння та на якнайшвидше розв'язання проблеми.
Ответить
Чем писать длинные лживые тексты и оговаривать своих клиентов, лучше б приложили усилия для решения создавшейся проблемы... К вашему сведению, у меня есть запись разговора, на которой прекрасно слышно кто кому угрожал, кто как разговаривал и использовал, как вы выразились, нецензурную лексику... (ответ так называемому менеджеру Игорю)
Проблема была решена... Был заводской брак в сетевом кабеле, при замене которого, все стало работать... Спасибо Руслану, что адекватно оценил ситуацию и отправил другой кабель на замену...
Несмотря на решение проблемы магазин рекомендовать не могу, так как пока тут работают подобные Игорю, менеджеры, приятной покупки не получится, а в качестве бонуса вас могут обалгать и ещё сделать во всем виноватым...
Ответить
Ольго, ми як магазин могли здійснити обмін товару тільки після його отримання й перевірки. Сервісний центр пішов вам на зустріч надавши кабель живлення. Ми таких повноважень не маємо, тому одразу й запропонували Миколаю декілька варіантів.
Якщо ви маєте запис розмови, про що ви мали попередити перед її початком, згідно з українським законодавством, будемо дуже вдячні, якщо ви надасте нам її аби краще розібратись у ситуації.
Ми раді, що ваша проблема все ж була вирішена!
І все ж ми бажаємо вам гарного дня й щоб у вашому житті було менше конфліктних ситуацій!
Ответить
Консультація вкрай незадовільна та непрофесійна. Доводиться тягнути по слову. На пропозицію піти на зустріч щодо доставки, консультант відправив купувати в іншому місці.
Ответить
Доброго дня, Ірино!
Ми дуже цінуємо та любимо кожного нашого клієнта, тому нам дуже шкода, що ми не змогли задовольнити вашу потребу й привести робота та провести майстер-клас по налаштуванню та експлуатації у суботу, у неробочий час. Ми запропонували всі доступні на той момент варіанти доставки, самовивозу та відправки, налаштування та допомогу наших спеціалістів онлайн, від яких ви відмовились, через що, ми на жаль не мали іншого варіанту як відкласти замовлення до понеділка, звісно ми не виключали, що за цей час ви можете оформити замовлення в іншому магазині.
Зазвичай, за попередньою домовленістю (хоча б за день), ми можемо підлаштуватись і доставити замовлення трохи раніше чи пізніше робочого графіку. На вихідних, цей процес трішечки ускладнюється підвищеним навантаженням на кур'єрів.
Дякуємо за відгук!
Будемо працювати над покращенням наших сервісів)
Гарного вам дня.
Ответить
Показать ещё 20 отзывов
Наверх